środa, 24 listopada 2010

udział wydatków publicznych w PKB

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ja ostatnio widziałem bardzo fajną pracę konkursową na stronie antyweb.pl firmy dook.pl przedstawiającą Internet w Polsce. Moim zdaniem ciekawie jest zobaczyc coś graficznie przedstawionego bo wtedy lepiej zapamiętujemy te cyferki :)

Anonimowy pisze...

Też widziałem! W ogóle to sam pomysł konkursu zasługuje na uznanie. Poziom prac konkursowych jest na prawdę wysoki i trudno się zdecydować. W końcu też dałem mój głos dook;)

Anonimowy pisze...

Fajnie ze zaczyna sie robic moda na infografiki w wykonaniu rodzimych grafikow. Co do konkursu to do mnie jednak bardziej przemawia -
http://antyweb.pl/polskim-internetem-prawie-na-powaznie-kolejna-bardzo-dobra-infografika-konkursowa/

W nietuzinkowy sposob przedstawiono polski internet.

Prześlij komentarz